Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2011 16:19 - "Моменти на душевно блаженство"
Автор: lspete Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1450 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 29.11.2011 16:35


Искам да разкажа за моите любими моменти -
или както ги наричам "Моменти на душевно блаженство".

За радост или тъга - аз трябваше бързо да порасна, но ми се иска и правя всичко възможно за мойте деца забавя този процес.
За мен като майка (такива моменти има много), но един от тях ми е най-любимия. Това е времето вечер, когато ги подготвям за сън. Тогава нещата някакси влизат в ритъм, вече няма напрежение, не бързаме за никъде, няма стрес и за това съм си "заплюла", че това е нашето време - моментите на близост.
Едното ми дете е на 4 г, а второто е бебе на 6м.  С бебо нещата са лени и ясни - баня, ядене и след това в леглото. И идва момента за подготовката на баткото.
Тогава са и най-искренните моменти на споделяне, разказаме си неща за който през деня поедна или друга причина не е останало време.Разказва ми как е минал денят му в детската градина. Забавно е да виждаш през очите на детето си света, да виждаш кое е забавно за него или кое го впечатлява от заобикалящият го свят. Понякога неволно разбирам за страхове, за които не съм и подозирала. И ето дощъл е момента за пижамата - прегръдката, казваме си колко се обичаме и хоп в леглото. Той не всяка вечер иска да му се чете приказка, понякога просто иска да си разглежда книжките сам. След като е приключил с прегледа - гася лампата и излизам от стаята. Минава малко време и влизам в царстовто на сладкия сън. Много от вас са родители и знаят за какво говоря -  Няма по сладко нещо от това да гледаш как спят децата ти. Да слушаш нежното им дишане и да гледаш блаженните им личица спкойни потънали в сладък сън.  Тогава е толкова приятно и вповечето пъти стоя просто да им се радвам - тогава разбирам колко съм щастлива. И колко безмислен е бил живота ми преди да се появят. Осъзнавам че няма друго блаженство за душата.
Обичам тези момети, за това ги наричам душевно балженство.






Гласувай:
4



1. cchery - Преди да стана майка
29.11.2011 16:36
като че ли съм била сляпа! Сега пък виждам всичко и даже прекалено много.... Но винаги ще съм благодарна на майчинството за онази безбрежно голяма нежност, с която ме дари и която съм способна да чувствам!

Поздрави за хубавия постинг и успех в блогърстването! :)
цитирай
2. lspete - Чери
29.11.2011 19:17
благодаря за пожеланията. Някак си ми се иска да пишем повече за тези хубавите неща, а не само за грозните и сивите неща отзаобикалящото ни ежедневие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lspete
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12327
Постинги: 3
Коментари: 9
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930